Naprawa i dostawa elektroniki przemysłowej

Tel +48 71 325 15 05

Email: biuro@rgbelektronika.pl

Serwis

 

 

Wysyłasz sprzęt

  • Konsultacja telefoniczna
  • Bezpłatny odbiór
  • Diagnoza standard < 7 dni
  • Diagnoza ekspres < 24h (za dodatkową opłatą)

Otrzymujesz ofertę

  • Wysyłka oferty mail, sms
  • Gwarancja niezmienności wyceny
  • Warianty naprawy
  • Opcja urządzenia zastępczego

Realizujemy zlecenie

  • Informacja o postępach realizacji naprawy (dostęp on line)
  • Testy funkcjonalne i obciążeniowe
  • Protokół napraw
  • Wysyłka urządzenia (informacja sms, email)

Zapoznaj się z opcjami diagnozy i wyślij uszkodzony sprzęt.

Zleć diagnozę

Co nas wyróżnia?

Zespół

Do Twojej dyspozycji oddajemy zespół doświadczonych inżynierów. Każdy z naszych pracowników posiada dużą wiedzę z zakresu napraw i działania automatyki przemysłowej i związanej z nią elektroniki.

Nie traktujemy naszej pracy jako obowiązku, jest to przede wszystkim nasza pasja. Potrafimy rozwiązywać problemy klientów posiadających maszyny wycofane z rynku jak i wykorzystujących najnowsze rozwiązania z zakresu automatyki. Specjalizujemy się w dostarczaniu i naprawach serwonapędów, falowników, zasilaczy impulsowych jak i sterowników oraz paneli operatorskich.

Logistyka

Dzięki współpracy z liderem usług kurierskich firmy UPS jesteśmy wstanie dostarczyć nasze rozwiązania w możliwie najkrótszym czasie na terenie Europy w 24h, a reszty świata w 72h. Posiadamy rozbudowaną sieć dostawców elementów automatyki przemysłowej. Pozwala to zaoferować naszym klientom poza usługami napraw, także sprzedaż nowych i używanych urządzeń.

Dzięki rozbudowanej flocie samochodów serwisowych, jesteśmy wstanie dotrzeć do klienta w kilka godzin od zgłoszenia awarii.

Elastyczność

Przedsiębiorstwom dla których ważne jest utrzymanie produkcji, w cyklu 365/7/24 oferujemy usługę stałego zabezpieczenia na naszym magazynie kluczowych podzespołów automatyki.

Nasza oferta nie ogranicza się tylko do napraw. Dzięki współpracy z największymi producentami automatyki zapewniamy naszym klientom odpowiedni poziom wsparcia i obsługi technicznej. Dla klientów, którzy nie posiadają działów utrzymania ruchu, pomagamy dobrać odpowiedniego partnera serwisowego.

Jakość

Odpowiadając na potrzeby naszych klientów, każda naprawa jest nadzorowana przez komputerowy system kontroli, co pozwala nam na prześledzenie całej historii naprawy danego sprzętu. Kontrole działania urządzeń wykonujemy na przygotowanych przez nas autorskich systemach testowych lub w siedzibie klienta.

Po zakończeniu działań mających na celu usunięcie usterki, każdy sprzęt jest konserwowany w celu zapobiegnięcia powstaniu kolejnych problemów z jego funkcjonowaniem. Jesteśmy pewni jakości naszych działań i dlatego też na każdy naprawiony sprzęt dajemy 12 miesięczną gwarancję, realizowaną w naszym serwisie.